فرهنگ قهوه، تجربه قهوه، ویژگی های قهوه

فرهنگ قهوه، تجربه قهوه، ویژگی های قهوه

فرهنگ قهوه

برای میلیون ها نفر در سرتاسر جهان، یکی از از بهترین لذت ها، نشستن در کافه با یک قهوه خوشمزه است. بهبود این تجربه با کافه های خواص قهوهاپشیالتی امکان پذیر است که در آن یک باریستا حرفه ای قهوه شما را همانگونه که دوست دارید درست می کند.

تجربه قهوه

کافه ها در قلب سنت های ما هستند که به قرن ها قبل باز می گردند- از کافه au lait در پاریس گرفته تا ماگ های قهوه در رستوران های تگزاس. با توجه به افزایش محبوبیت قهوه در چین، هند، روسیه و ژاپن ؛ تعداد افرادی که به کافه ها می روند روز به روز بیشتر می شود.

اگرچه مصرف قهوه بخشی از زندگی روزمره بسیاری از افراد است، اما برای بسیاری دیگر این یک تجربه جدید و مهیج است.

با توجه به روند رو به رشد علاقه افراد به قهوه، تعداد کافه های اسپشیالتی در سرتاسر جهان در حال افزایش است. با مراجعه به این کافه ها می توان قهوه ای از نژادها، رست ها و استایل های متفاوت را تست کرد.

برای کسی که به کیفیت و طعم قهوه اهمیت می دهد، کافه های اسپشیالتی یک مکان عالی برای مصاحبت، تست طعم های جدید و تجربه محیط متفاوت است.

ویژگی‌های قهوه

ویژگی های قهوه

همه ما می دانیم که قهوه از مزرعه تا زمانیکه به دست ما برسد یک پروسه ای را طی می کند. اما همه نمی دانند که قهوه هسته یک میوه است یا اینکه دانه قهوه پیش از آسیاب و مصرف نیاز به رست کردن دارد.

افزایش تعداد کافه ها سبب شده است که قهوه تازه و با کیفیت بالا در اختیار افراد قرار بگیرد و جایگاه قهوه را در جامعه ارتقا بخشیده است. بدین صورت که قهوه به عنوان محصول و نوشیدنی ای معرفی شده است که به مهارت بالایی برای آماده شدن نیاز دارد. کافه ها رنج گسترده و متنوعی از طعم های موجود را ارائه می دهند و در تلاش برای بیان دقیق ریشه و داستان نژاد های مختلف دانه های قهوه هستند.

در نتیجه وجود کافه های اسپشیالتی است که بسیاری از دوستداران قهوه اکنون از پیچیدگی تولید قهوه، تجارت و آماده سازی آن آگاه هستند.

در حال حاضر یکی از مشکلات در تجارت قهوه وجود دلالان سودجو است که قهوه ای با کیفیت پائین را با قیمت هایی کم ارائه می دهند و این باعث شده است که تجارت قهوه پایداری لازم را نداشته باشد. اما همانطور که اکنون برای مردم مشخص شده است که غذای با کیفیت بالاتر هزینه بالاتری را نیز به همراه دارد، به زودی نیز تشخیص خواهند داد که این قانون قهوه را نیز شامل می شود.

یکی از بزرگترین مشکلات موجود در تجارت قهوه بالانس بین تولید، تقاضا، هزینه و اکوسیستم است که همچنان قابل پیشبینی نیست و اکثر شرکت های فعال در عرصه قهوه اسپشیالتی بر روی کیفیت، شفافیت تجارت و پایداری در تجارت قهوه تمرکز دارند.

با تغییر روند فرهنگ استفاده از قهوه و حرکت آن به سمت تولید و تهیه قهوه با کیفیت بالا، امروزه کافه های اسپشیالتی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده اند.

باریستا: به شخصی گفته می شود که در زمینه تهیه حرفه ای قهوه اطلاعات و تجارب زیادی دارد و می تواند به نحوی به شما مشاوره دهد که نه تنها یک قهوه قوی با کافئین بالا داشته باشید، بلکه قهوه شما طعمی جالب، خوشایند و خوب را داشته باشد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شما این محصول را به سبد خرید اضافه کرده اید: